^

Általános szállítási feltételek

Kérjük, amennyiben Ön vásárlója, illetve aktív használója kíván lenni a Vitaminskála webáruházunknak, figyelmesen olvassa el az Általános Szállítási és Szerződési Feltételeinket és csak abban az esetben vegye igénybe szolgáltatásainkat amennyiben minden pontjával egyetért és kötelező érvényűnek tekinti magára nézve.


I. Általános feltételek

A regisztrációval webáruházunk aktív vásárlójaként Ön kifejezi, hogy megértette, és elfogadja az alábbiakat:

  1. az ÁSZF elektronikus formában megjelenített dokumentum;
  2. tudomásul veszi, hogy bármely termék megrendelése esetén a  jelen ÁSZF elfogadása, nyilatkozatnak bizonyul és fizetési kötelezettséget von maga után;
  3. kijelenti, hogy az általános- illetve egyedi termékismertetőkben foglaltakat elolvasta és megértette;
  4. a regisztráció során kötelezően meg kell adnia személyes adatait melyek valódiságáért szavatosságot vállal;
  5. a jelszó titokban tartásáért kizárólag Ön felel, jelszavát még a webáruház üzemeltetője sem jogosult megismerni. Amennyiben jelszavát elfelejti, azt az érvényes regisztrált e-mail címére az „Elfelejtette a jelszavát” menüpontban leírtak alapján a rendszer automatikusan újra küldi Önnek;
  6. kijelenti, hogy Ön 16. évét betöltött, cselekvőképes személy, így szerződéskötési képessége nem korlátozott vagy kizárt;
  7. elfogadja, hogy amennyiben a regisztráció során a hírlevél küldéséhez hozzájárul, úgy a szolgáltató hírlevelet küldhet az Ön által megadott e-mail címre.
  8. tudomásul veszi, hogy a Szolgáltató megtesz mindent azért, hogy az oldalain megjelenő adatok (termékek ára, termékjellemzők leírása, stb.) a lehető legpontosabbak legyenek. A nyilvánvalóan téves, rendszerhibából származó (pl. 0 v. 1 Ft-os ár) nem minősül ajánlattételre való felhívásnak. A termékek mellett feltüntetett képek illusztrációk, minden esetben a termékleírás tartalmazza a termék jellemzőit. Az esetlegesen előforduló hibákért a Szolgáltató felelősségére a 45/2014. (II. 26.) kormányrendeletben és a Ptk.-ban rögzített rendelkezések irányadóak.

II. Üzemeltető adatai:

Cég neve: Transformed Kft.
Székhelye: 1147 Budapest, Fűrész u. 25.
Adószáma: 14148176-2-42
EU adószám: HU14148176
Cégj.száma: 01-09-891039
Bankszámla száma: 11704007-20260000
Számlavezető bank: OTB Bank Rt.
Felír azonosító: AA34044696
Kereskedelmi nyilv. sz.: 4027
Személyes átvételi pont:

Trasformed Kft.
1147 Budapest, Fűrész u. 25.
8:30 - 15:00
!!! előre egyeztetett időpontban !!!

III. Regisztráció

Figyelem!
A „Regisztráció” menüpont mezőinek kitöltése után Ön regisztrált felhasználóként be tud lépni az áruházba és vásárolhat termékeinkből. Regisztráció nélkül vagy Regisztrált vásárlóként, de email-ben leadott rendelés esetén vásárolni előre utalással (proforma alapján) vagy utánvéttel, e-mail-ben megadott adatokkal lehetséges. Ebben az esetben nem érvényesek sem a kedvezményes árak, sem az ingyenes szállítási feltételek! Tehát Ön teljes áron és postaköltség felszámításával rendelhet termékeket. Ilyen vásárlás esetén az egymástól távollévők között kötött szerződések szabályai alapján Önre ugyanazon jogok és kötelezettségek vonatkoznak, mintha regisztrált vásárló lenne. 

IV. Vásárlás menete, szerződés megkötése, rendelés

A webáruházon keresztül történő vásárlás menete

  1. Bejelentkezés a Vitaminskála webáruházába.
     
  2. Termék vagy termékek elhelyezése a kosárba.
     
  3. Szállítási és fizetési mód megadása. Számlázási és szállítási cím megadása.
     
  4. A megrendelés összegzése. A kosár tartalmának, a szállítási és fizetési módnak és a szállítási címnek az ellenőrzése, szükség esetén a módosítás szövegre kattintva megváltoztatható. A vásárló által kiválasztott termékre vonatkozó vételi ajánlata akkor minősül a Vitaminskála webáruházzal közölt ajánlatnak, amikor az online rendelés során a vásárló az ott kért adatokat megadta és a következő lépésben rákattint a „Megrendelés véglegesítése” gombra. Fenti gomb megnyomásával a vásárlónak fizetési kötelezettsége keletkezik, mely a webáruház felületén is látható.
     
  5. A megrendelés véglegesítésével a folyamat lezárul. Az adatbeviteli hibák korrigálására vásárlónak a rendelési folyamat során mindig van lehetősége. Ezt egyszerűen a beírt hibás adatok javításával, törlésével, vagy a böngésző „vissza” gombjának megnyomása után az adatbevitel megismétlésével tudja megtenni.
     
  6. A vásárló rendelésének elküldését követően a Vitaminskála webáruház e-mail üzenetet küld a megadott címre, amelyben visszaigazolja, hogy megkapta a rendelést és felsorolja annak részleteit. A Vitaminskála webáruház köteles a vásárló megrendeléseit 48 órán belül visszaigazolni. Amennyiben a 48 órás visszaigazolási kötelezettség ideje alatt a vásárló nem kapott értesítést, megszűnik az ajánlati kötöttsége.
     
  7. A vásárló az adott és még nem teljesített rendelése státuszát a „Saját fiók” Fiókom” menüpontban a „Megrendeléseim megtekintése / nyomonkövetése” pontban követheti nyomon.
     
  8. Amennyiben a vásárló hibásan rögzítette adatait, azt vagy elektronikus formában (e-mail) vagy ügyfélszolgálati telefonszámok valamelyikén szóban kérheti. Amennyiben a megrendelési és kiszállítási folyamat során még lehetséges, megpróbáljuk minél hamarabb kijavítani a felmerült hibát. A vásárlót e-mailben vagy telefonon értesítjük a hiba kijavításával kapcsolatban. A vásárló tudomásul veszi, hogy az általa megadott hibás illetve téves adatokból eredő esetleges hibás teljesítésért a Vitaminskála webáruház nem vállal felelősséget.

2001. évi CVIII., az elektronikus kereskedelmi szolgáltatásokról alkotott törvény értelmében a webáruházban leadott megrendelés a Felek között magyar nyelven létrejött, írásba foglalt szerződésnek minősül. A rendelés adatait, a létrejött szerződést a Vitaminskála webáruház tárolja. A korábbi megrendeléseihez – mint szerződéshez - a regisztrált vásárló a bejelentkezés után a "Saját fiók / Megrendeléseim megtekintése” menüpontban férhet hozzá. Az iktatási szám minden esetben a megrendelés azonosítószáma. Az árak forintban értendők, és az Áfát tartalmazzák.

A megrendelés elküldésével a vásárló elektronikus szerződésben ad megbízást cégünk részére, mely tartalmazza hogy melyik szállítási módot és szolgáltatást vegyük igénybe és fizessük ki a létrejött elektronikus szerződés/megrendelés alapján.

V. Termék szállítása, átvétele, fizetési feltételek

1)
A webáruházban megrendelt termékeket a Magyar Posta MPL futárszolgálata szállítja házhoz a megrendelés során megadott kizárólag magyarországi szállítási címre. Ennek díja

  • 15.000,- Ft rendelés alatt:   1.490,- Ft
  • 15.000,- Ft feletti rendelés esetén NINCS SZÁLLÍTÁSI, CSOMAGOLÁSI ÉS UTÁNVÉT KÖLTSÉG!

Az MPL Futár szolgálat választása esetén lehetősége van előre utalással a kiszállítás előtt-, vagy utánvéttel fizetni a termék átvételekor.

A megrendelt termékekről és a szállítási folyamatról a vásárló tájékoztatást kap e-mail formájában. A megrendelt termékeket csak és kizárólag munkanapokon szállítja házhoz a futárszolgálat a rendelés feldolgozását követően 48-72 órán belül. A 11:00 óráig sikeresen leadott megrendeléseket - kedvező esetben (ha a termék raktárkészleten van) - 48 órán belül kézhez veheti. A pénteken 11.00 óráig sikeresen leadott megrendeléseket legkorábban hétfőn vagy kedden kaphatja kézhez. Amennyiben pénteken 11.00 óra után adja le rendelését, úgy a megrendelését legkorábban kedden, vagy szerdán szállítja ki a futárszolgálat. A Vitaminskála webáruház a megrendelt termékek házhozszállítását csak Magyarország területén belül vállalja. A raktár munkatársai a beérkező rendeléseket regisztrálják és a csomag összeállítása után átadják a futárszolgálatnak. A vásárló a csomag összeállításakor kap egy e-mailt a várható szállítási időponttal. A kiszállítást az MPL futárszolgálat végzi munkanapokon 8:00 és 18:00 óra között.

Az MPL postafutár sajnos NEM tudja figyelembe venni a megrendelés megjegyzés rovatába beírt kiszállítási időpont kéréseket, telefoni egyeztetéseket. 8-18 óra között történik a kiszállítás a futár aznapi kézbesítési körének megfelelően amikor az Ön területére ér, akkor. Ha a csomag kiszállítását nem a saját lakcímére, hanem munkahelyi címére kérte, akkor a pontos szállítási adatnak tartalmaznia kellett a cég vagy intézmény nevét is.
Ha az első kézbesítési kísérlete sikertelen volt, a futár ugyanazon napon belül még egyszer megkísérli a csomag kézbesítését. Két sikertelen kézbesítés után kap egy értesítőt a postaládájában, és annak birtokában 10 naptári napon belül átveheti a terméket az értesítőn megjelölt postahivatalban. A Vevő köteles az átvételt követően mihamarabb a csomagot tételesen ellenőrizni, valamint meggyőződni arról, hogy a számlán szereplő tételek a valóságban megegyeznek a rendelt, és kiszállított termékekkel. Ha ezzel kapcsolatban bármilyen probléma felmerülne, javasoljuk, hogy a vásárló lehetőség szerint késedelem nélkül vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal a hiba elhárítása érdekében. A "Nem kereste", "Átvételt megtagadta" visszajelzésű vagy a csomagszállító belső szabályzata szerinti sikertelennek minősített csomagátadási kísérlet, rosszul vagy egyéb – pl. hiányosan megadott szállítási adatok miatt - "Kézbesíthetetlen" jelzéssel visszaszállított küldemények felmerült költségeit a vásárlóra terheljük.
Az utánvétes megrendelés leadásával Ön vállalta, hogy a csomag ellenértékét a küldemény átvételekor készpénzben kifizeti a szállító cég munkatársának. Cégünk minden egyes csomag feladásakor kifizeti a szállítási díjat, így a vásárló által rosszul, vagy elégtelenül megadott szállítási cím okán visszajött, vagy többszöri átadási kísérlet ellenére sem kézbesíthető, és a visszautasított átvétellel részünkre visszajött csomagokra is szállítási költségünk van. Ezekben az esetekben a részünkre kárként okozott szállítási díjat, mely szolgáltatást kizárólag a megrendelő megbízásából vettünk igénybe a szerződés teljesítéséhez, a megrendelőre terheljük. 
A csomag újra küldését, vagy későbbi megrendeléseket, kizárólag a visszajött csomag szállítási díjának kifizetése után áll módunkban teljesíteni!.
Felhívjuk a figyelmét arra, hogy a törvényben meghatározott "Elállási jog" gyakorlása a vásárlót kizárólag a küldemény ÁTVÉTELÉT követően illeti meg. A megrendelt áru átvételének megtagadása NEM minősül az Elállási jog gyakorlásának!

A megrendelések feldolgozása munkanapokon történik.

A vásárló kérésére a már leadott megrendelést csak akkor tudjuk törölni, ha annak feldolgozása, - azaz számlázása, csomagolása és a szállító cégek részére átadása - még nem történt meg.


2)
Ezen kívül lehetősége van a termékeket szállítási költség mentesen személyesen átvenni - ELŐRE EGYEZTETETT IDŐPONTBAN - a 
Trasformed Kft.
1147 Budapest, Fűrész u. 25. telephelyén 8:30-15:00 óra között
Ügyfélszolgálati telefonszámok: 8-17 óráig:  (+36) 30 941 3600;  (+36) 30 242-6964


VI. Elállási/Felmondási jog

A „2001. évi CVIII. - Az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről” szóló törvény értelmében a webáruházban leadott megrendelés a Felek között magyar nyelven létrejött, írásba foglalt szerződésnek minősül. Webáruházunkban leadott megrendelésekre a - Jogi feltételek a távollévők között kötött szerződésekről (17/1999.) - jogszabály érvényes.

A vonatkozó törvények értelmében Ön a csomag átvételét követő 14 napon belül jogosult indokolás nélkül elállni e szerződéstől. Az elállási (felmondási) jog attól a naptól számított 14. nap elteltével jár le, amelyen Ön vagy az Ön által megbízott harmadik személy a terméket átveszi. Nem számít harmadik személynek a szállítással megbízott cég ill. annak képviselője. A megtagadott csomagátvétel nem minősül az elállási jog gyakorlásának.

Kézhezvétel (termék átvételének) időpontja átvevőponti átvétel esetében a rendelés átvételének időpontja, házhoz szállítás esetében a futártól történő átvétel időpontja. Ezek átvevőponti blokkal/számlával, ill. a futártól kapott nyugtával bizonyíthatók. Személyes átvételi mód nem zárja ki az elállási jog érvényesítését.

Ha Ön elállási (felmondási) jogát szeretné érvényesíteni, e szándékát tartalmazó egyértelmű nyilatkozatát kötelezően el kell juttatnia postán a Transformed Kft. címére, vagy elektronikus levélben az info@vitaminskala.hu e-mail címre. Ezen jogát a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 2. számú mellékletében található nyilatkozat-minta felhasználásával gyakorolhatja.

Ön csak akkor gyakorolhatja határidőben elállási/felmondási jogát, ha a fent megjelölt határidő lejárta előtt igazolhatóan elküldi elállási (felmondási) nyilatkozatát.
Ön köteles számunkra a terméket eredeti, sértetlen állapotában, késedelem nélkül, de legkésőbb az elállási nyilatkozatának megküldését követő 14 napon belül visszaszolgáltatni. A határidő betartottnak minősül, ha a 14 napos határidő letelte előtt igazolhatóan megkezdi a termék visszaszállítását. A termék visszaküldésének közvetlen költségét Ön viseli.

A Vásárló nem jogosult elállási jogát gyakorolni ha a terméket nem bontatlan és sértetlen állapotában küldi vissza. A visszaküldött árunak abban az állapotban kell visszaérkeznie, amely a kifizetett és leszállított termék állapotával egyezik meg. Felhívjuk figyelmét, hogy bizonyos termékek biztonsági záró fóliával, szalaggal vagy egyéb módon vannak lezárva. Amennyiben a biztonsági záráson beavatkozás nyoma fedezhető fel, az elállás joga nem érvényesíthető. A akciós vagy egységcsomagban értékesített termékeket a vásárlás szerinti összeállításban lehet visszaszolgáltatni. Az egységcsomag az elállási jog gyakorolása szempontjából nem osztható fel a csomagban megküldött termékekre.

Amennyiben Ön eláll a szerződéstől, legkésőbb az Ön elállási nyilatkozatának kézhezvételétől számított 14 napon belül visszatérítjük az Ön által teljesített valamennyi ellenszolgáltatást a kiszállítási díjjal együtt. A visszatérítést jogunk van visszatartani addig, amíg a terméket a fent leírt állapotban vissza nem kapjuk. Az Ön által megbízott szállító cég hibájából eredő késedelmes vagy meghiúsult visszaszállításért felelősséget nem vállalunk.

Felhívjuk a figyelmét arra, hogy a törvényben meghatározott "Elállási jog" gyakorlása a vásárlót kizárólag a küldemény ÁTVÉTELÉT követően illeti meg. A megrendelt áru átvételének megtagadása NEM minősül az Elállási jog gyakorlásának!

A visszatérítés módja:  az Ön által megadott bankszámlára történő átutalás.

A vevő elállási jogát nem gyakorolhatja a 45/2014. Korm. rendelet 29. §-ában foglaltak esetén.


VII. Szavatosság

A megrendelt termékek hibája esetén a Vevő a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény rendelkezései alapján kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Szolgáltatóval szemben.

Kellékszavatosság helyett a Vevő a forgalmazóval szemben termékszavatossági igényt is érvényesíthet. Termékszavatosság esetén a Vevő kizárólag a hibás termék kicserélését (kijavítását) igényelheti. A termék akkor hibás, ha nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek, vagy ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban foglalt tulajdonságokkal. A termék hibáját ebben az esetben a Vevőnek kell bizonyítania.

Kellékszavatossági és termékszavatossági igény egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthető.


VIII. Adatkezelés

1)
Az adatkezelő adatai, kapcsolati adatai

Jelen Adatvédelmi és Adatbiztonsági Szabályzat szempontjából Adatkezelő:

a)
A Transformed Kft.
székhely: 1147 Budapest, Fűrész u. 25.
cégjegyzékszám: 01-09-891039
adószám: 14148176-2-42
tényleges adatkezelés címe(i): 1147 Budapest, Fűrész u. 25.
internetes elérhetősége (és a vonatkozó tényleges adatkezelések webhelye): www.dualmed.hu

b)
telefonszám: +36 30 242 6964
e-mail: info@dualmed.hu
önállóan képviseli: Keserű István

c)
a Munkatárs(ak), aki(k)nek tevékenységével kapcsolatban a Kft. teljes felelősséget vállal az érintettek személyi köre és harmadik személyek irányában: Keserűné Buzás Anett.

2)
Az Adatkezelő adatvédelmi szervezete

Az Adatkezelő adatvédelemmel, adatkezeléssel, adatbiztonsággal és információbiztonsággal kapcsolatos vezetését

a,  elsődlegesen az ügyvezető,
b,  másodlagosan a munkatárs látják el.

3)
Adatvédelmi alapelvek

Az Transformed Kft. (továbbiakban: kft., Transformed Kft., Adatkezelő) mint adatkezelő az alábbi adatkezelési szabályzatot (a továbbiakban: Szabályzat) lépteti érvénybe. A Szabályzat kivonatos elektronikus változata elérhető a www.dualmed.hu weboldalon, továbbá papír alapon elérhető a székhelyen és a telephelyeken. A teljes Szabályzatot kérésre a kft. az Érintettek rendelkezésére bocsátja. Jelen Szabályzat az érintettek számára az Adatkezelő által tevékenysége során végzett adatkezelési tevékenységeket szabályozza.

7)
A Szabályzat és adatkezelés célja

A jelen szabályzat elsődleges célja, hogy az Adatkezelővel kapcsolatba kerülő természetes személyek adatainak kezelésére vonatkozó alapvető elveket és rendelkezéseket meghatározza a vonatkozó törvényi előírásoknak és hatósági állásfoglalásoknak megfelelően.
Az adatkezelés célja az Érintettek és a Kft. közötti - a Kft. tevékenysége során elsősorban üzleti kapcsolatok céljára – Adatkezelő birtokába került személyes adatok a vonatkozó törvények és szabályok szerinti kezelése.

8)
A Szabályzat hatálya

Az Adatkezelő azoknak a természetes személyeknek az adatait kezeli, akik a számukra elérhető úton/módon (például elektronikus úton, az info@dualmed.hu e-mail címre küldött adataikkal, közösségi oldalon keresztül, vagy telefonon, vagy személyesen)

1. ügyfélkapcsolat kialakítása céljából jelentkeztek,
2. az Adatkezelő szolgáltatásait igénybe vették, vagy megigényelték; vagy
3. ügyfélkapcsolat kialakításán kívül eső más okból vagy célból jelentkeztek;

A Szabályzat a mindenkori hatályos dátumtól érvényes visszavonásig vagy módosításig. Adatkezelő fenntartja a jogot jelen Szabályzat módosítására.

9)
A kezelt személyes adatok köre és az adatkezelés jellemzői, időtartama

Adatkezelő által nyújtott szolgáltatások igénybevétele
Az Adatkezelő által nyújtott adatkezelési tevékenységek, szolgáltatások körében az érintettel kapcsolatos minden adat kezelése önkéntes hozzájáruláson alapul. Adatkezelő az érintettek által megadott adatok valóságtartalmát nem vizsgálja, azok hitelességéért felelősséget nem vállal.
Adatkezelő a megadott személyes adatokat az üzleti tevékenységgel kapcsolatos adatbázisban – így különösen a számlázó program erre alkalmazott külön vevő nyilvántartásában - tárolja. Az elektronikus levelező rendszer - az azon beérkező személyes adatok értelmében - szintén adatbázisként értelmezendő. Adatkezelő az adatokat – előzetes érintetti hozzájárulás hiányában – harmadik személynek nem továbbítja, nem adja át. Adatkezelő által nyújtott szolgáltatások igénybevételének feltétele, hogy az Érintettek a szolgáltatáshoz szükséges adataikat Adatkezelő rendelkezésére bocsássák.

A Kft. tevékenységével kapcsolatos információ kérése
Információ kérés célja jelen pont értelmében kiterjedhet a későbbi ajánlatkérésre, üzleti szerződés kötésére, Érintett beleegyezésével történő harmadik fél bevonására a cél érdekében. Adatkezelő lehetővé teszi az érintettek számára, hogy adataik megadásával az Adatkezelőtől információt kérjenek. Az információkérés önkéntes hozzájáruláson alapul. Érintett minden természetes személy, aki az Adatkezelővel kapcsolatba lép és az Adatkezelőtől információt kér személyes adatainak megadása mellett.

Személyes adatok különösen: név, e-mail cím, telefonszám, lakcím, képviselt cég, beosztás, a kért információ tartalma.

Az adatkezelés célja ez esetben a megfelelő információ nyújtás és kapcsolattartás. Érintett önkéntesen hozzájárul ahhoz, hogy elérhetőségein keresztül Adatkezelő vele kapcsolatba lépjen. Adatkezelés időtartama: cél megvalósulásáig.

Ajánlatkérés
Adatkezelő lehetővé teszi az érintettek számára, hogy adataik megadásával az Adatkezelőtől ajánlatot kérjenek. Az ajánlatkérés önkéntes hozzájáruláson alapul. Érintett minden természetes személy, aki az Adatkezelőtől adott szolgáltatás és/vagy termék kapcsán ajánlatot kér személyes adatainak megadása mellett.
Személyes adatok különösen:  név, e-mail cím, telefonszám, lakcím, képviselt cég, beosztás, a kért ajánlat tartalma. Az adatkezelés célja az érintett számára megfelelő ajánlat nyújtása és kapcsolattartás.
Adatkezelés időtartama: ajánlat érvényességi idejének lejártáig vagy az ajánlat teljesülése esetén az üzleti szerződésben foglaltak szerinti elévülési időig, különös tekintettel a garanciális és garancia időn túli javítások, karbantartások során érintett kapcsolattartó személyek-, megbízottak-, műszaki osztályok beosztottjainak adataira, melyek adatkezelési érvényességi ideje a munkálatokkal érintett készülékek üzemben tartási idejéig is tarthatnak. Egyéb esetekben az adatkezelés időtartama: ajánlat kiadásától számított 2. év vége.

Szerződés kötéssel, értékesítéssel, megállapodással  kapcsolatos adatkezelés
A megállapodás megkötése önkéntes hozzájáruláson alapul. Érintett minden természetes személy, valamint szervezet nevében, képviseletében eljáró természetes személy, aki az Adatkezelővel – személyes adatainak megadása mellett – megállapodást köt az Adatkezelő szolgáltatásainak igénybevételére.
Személyes adatok különösen: név, e-mail cím, telefonszám, lakcím, képviselt cég, beosztás, az érintett szerződés, megállapodás stb. tartalma. Adatkezelés időtartama: a felek közötti jogviszonyból eredő jogok és kötelezettségek érvényesíthetőségének elévüléséig, és/vagy az üzleti szerződésben foglaltak szerinti elévülési időig tart. Egyéb esetekben az adatkezelés időtartama: a megállapodás dátumától számított 5. év vége.
Minden egyéb jelen Szabályzatban nem taglalt jogviszony, kapcsolatfelvétel, kapcsolattartás (összegezve: minden adatkezelést érintő egyéb ügy vagy jogügylet) esetén a mindenkor hatályos adatvédelmi törvények és hatósági rendelkezések az irányadók. Ezen esetekben az adatkezelési idő az adatok keletkezésétől számított 5. év vége, amennyiben hatályos törvény vagy kötelező érvényű rendelet másként nem rendelkezik.

10)
Adatok továbbítása

Adatkezelő külső adatfeldolgozót igénybe vesz. Külső adatfeldolgozóként a kft. az általa kezelt weboldalak tároló szerverének szolgáltatóját határozza meg. Ennek értelmében a szerver szolgáltatóval kötött külön megállapodásban foglaltak az irányadók.
E szerint alapvetően Adatkezelő határozza meg a tárolt adatok kezelésének időtartamát, mely jelen szabályzatban kerül rögzítésre. Adatfeldolgozó adatokat legfeljebb az Adatkezelővel kötött szerződés fennállásának és a biztonsági adatmentések elérhetőségének időszakában kezel. Adatkezelő és Adatfeldolgozó közti megállapodásban rögzített munkák elvégzése után, - legkésőbb a köztük lévő szerződés megszűnése után legfeljebb 90 nappal - az Adatkezelő engedélyével Adatfeldolgozó a rendeletnek megfelelő módon azokat megsemmisíti.
Adatok továbbítása csak az érintett hozzájárulása, vagy jogszabály felhatalmazása alapján lehetséges, kivéve ha azt jogszabály kötelezően előírja. Minden adattovábbítás csak meghatározott cél érdekében jogszerűen történhet.
Ilyen esetekben Érintett a nyilatkozatát az adattovábbítás címzettje, célja, adatkezelés várható ideje ismeretében adja meg, mely adatokat jogosult megismerni.

11)
A személyes adatok tárolása

Adatkezelő gondoskodik az adatok biztonságáról. Az adatok tárolását Adatkezelő informatikai eszközökön végzi. Adatkezelő gondoskodik arról, hogy a vonatkozó jogszabályokban előírt adatbiztonsági szabályok érvényesüljenek. Adatkezelő az adatokat védi a jogosulatlan hozzáférés, sérülés, megsemmisülés, nyilvánosságra hozatal, jogosulatlan hozzáférés stb. ellen. Adatkezelő az ehhez szükséges technikákat önmaga határozza meg és alkalmazza, valamint az adatbiztonság érdekében szükséges módosításokat elvégzi. A technikák alkalmazása aránytalan terhet nem róhat a kft.-re.

12)
A felhasználók személyes adataik kezelésével kapcsolatos jogai


Panasztételre és bírósági jogorvoslatra vonatkozó jogosultságok:

  • Minden érintett jogosult arra, hogy panaszt tegyen az adatvédelmi hatóságnál – különösen a szokásos tartózkodási helye, a munkahelye vagy a feltételezett jogsértés helye szerinti tagállamban –, ha az érintett megítélése szerint a rá vonatkozó személyes adatok kezelése megsérti a rendeletet.
  • Minden természetes és jogi személy jogosult a hatékony bírósági jogorvoslatra a felügyeleti hatóság rá vonatkozó, jogilag kötelező erejű döntésével szemben.
  • Minden érintett hatékony bírósági jogorvoslatra jogosult, ha megítélése szerint a személyes adatainak a GDPR-nak nem megfelelő kezelése következtében megsértették a rendelet szerinti jogait.

Érintett az információs önrendelkezési jogának megsértése esetén bejelentéssel, panasszal élhet: Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóság Cím: 1125 Budapest, Szilágyi Erzsébet fasor 22/c Telefon: +36 (1) 391-1400 Fax: +36 (1) 391-1410 www: http://www.naih.hu e-mail: ugyfelszolgalat@naih.hu
Kiskorúakat sértő, gyűlöletkeltő, kirekesztő tartalmakkal, helyreigazítással, elhunyt személy jogaival, jó hírnév megsértésével kapcsolatos jogainak megsértése esetén bejelentéssel, panasszal élhet: Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság 1015 Budapest, Ostrom u. 23-25. Levélcím: 1525. Pf. 75 Tel: (06 1) 457 7100 Fax: (06 1) 356 5520 E-mail: info@nmhh.hu

Az általános adatvédelmi rendeletnek (GDPR) megfelelően az érintett jogai és jogorvoslati lehetőségei és módjai alapvetően a 2011. évi CXII. törvény és az EU 2016/679 Rendelete alapján kerültek meghatározásra.

Az érintett jogaival a info@dualmed.hu e-mail címre vagy Adatkezelő más elérhetőségén keresztül küldött kérelmével élhet.

Érintettet az alábbi jogok illetik meg:

A tájékoztatás joga, vagy más néven az érintett „hozzáférési joga”:

A tájékoztatás joga, vagy más néven az érintett „hozzáférési joga”alapján az érintett kérelmére az Adatkezelő tájékoztatást ad az általa kezelt adatokról és az adatkezelés minden egyéb és releváns körülményéről (cél, jogalap,időtartam stb.). mely kategóriákat a vonatkozó EU rendelet előír.

A tájékoztatás a második kérelemtől költségtérítéses. A megfizetett költségtérítést vissza kell téríteni, ha az adatokat jogellenesen kezelték, vagy a tájékoztatás kérése helyesbítést eredményezett.

A tájékoztatást meg kell tagadni a 2011. évi CXII. törvény ide vonatkozó korlátozásai alapján.

Adatkezelő az elutasított tájékoztatási kérelmekről a Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóságot évente a tárgyévet követő év január 31-éig értesíteni köteles.

A helyesbítés joga:

Az érintett jogosult arra, hogy kérésére az Adatkezelő indokolatlan késedelem nélkül helyesbítse a rá vonatkozó pontatlan személyes adatokat.

A törléshez való jog („elfeledtetéshez való jog”):

Az érintett jogosult arra, hogy kérésére az adatkezelő indokolatlan késedelem nélkül törölje a rá vonatkozó személyes adatokat (kivéve, ha azt kötelező adatkezelés nem zárja ki), ha

  • a személyes adatokra már nincs szükség abból a célból, amelyből azokat gyűjtötték
  • az érintett visszavonja az adatkezelés alapját képező hozzájárulását, és az adatkezelésnek nincs más jogalapja
  • az érintett tiltakozik az adatainak kezelése ellen, és nincs elsőbbséget élvező jogszerű ok az adatkezelésre
  • a személyes adatokat jogellenesen kezelték.

Az adatokat a ezeken kívül az Adatkezelő törölni köteles a 2011. évi CXII. törvény és az Európai Parlament és a Tanács (EU) 2016/679 Rendeletében foglalt feltételek bármelyikének megvalósulása esetén. Ha az Adatkezelő valamely okból nyilvánosságra hozott személyes adatot, és azt törölni köteles, akkor megteszi az elérhető és ésszerűen elvárható lépéseket, - amennyiben szükséges harmadik adatkezelő felé is.
Adatkezelő fenntartja a jogot, hogy az ide vonatkozó EU-s és hazai jog előírásai szerint az „elfeledtetéshez való jog”-ot a rendeletekben felsorolt esetekben korlátozza.

Az adatkezelés korlátozásához, vagy más néven zároláshoz való jog:

Ha feltételezhető, hogy a törlés sértené az érintett jogos érdekeit, az adatokat zárolni kell. A zárolt adat addig kezelhető, ameddig fennáll az az adatkezelési cél, amely a személyes adat törlését kizárta. Ha az érintett vitatja a személyes adatok pontosságát, de a vitatott személyes adat pontatlansága nem állapítható meg egyértelműen, az adatokat zárolni kell. Ebben az esetben a korlátozás addig él amíg az Adatkezelő ellenőrzi a személyes adatok pontosságát.

Az érintett jogosult arra, hogy kérésére az adatkezelő korlátozza az adatkezelést, a vonatkozó EU rendelet ide vonatkozó pontja alapján, így különösen:

 

  • az érintett vitatja a személyes adatok pontosságát
  • az adatkezelés jogellenes, és az érintett ellenzi az adatok törlését
  • az adatkezelőnek már nincs szüksége a személyes adatokra, de az érintett igényli azokat jogi igények érvényesítéséhez.

A zárolt adatokat csak az érintett hozzájárulásával lehet kezelni pl. jogi igények érvényesítéséhez vagy egyéb jogszabályban meghatározott célokra (pl. állami közérdek, más személy védelme stb.).

Adatkezelő maximum a kérelem beérkezésétől számított 15 napon belül tájékoztatja az érintettet a kérelmében foglaltakról és a megtett lépésekről.

Az Adatkezelő az intézkedésekről írásban értesíti az érintettet, továbbá mindazokat, akiknek korábban az adatot adatkezelés céljára továbbították, átadták. Az értesítés kötelezettségét Adatkezelő megtagadhatja, ha a tájékoztatás lehetetlennek bizonyul, vagy aránytalanul nagy erőfeszítést igényel.

Adatkezelő köteles az érintettet írásban – az okok megjelölésével - értesíteni ha a joggyakorlás bármely okból meghiúsult vagy veszélybe került, valamint az érintett számára ismertetni a jogorvoslati lehetőségeket.

Az „adathordozhatósághoz való jog”:

Az érintett jogosult arra, hogy a rá vonatkozó, általa az adatkezelő rendelkezésére bocsátott személyes adatokat tagolt, széles körben használt, géppel olvasható formátumban megkapja, ha az adatkezelés hozzájáruláson vagy szerződésen alapul és az adatkezelés automatizált módon történik.

A tiltakozáshoz való jog:

Az érintett jogosult arra, hogy a saját helyzetével kapcsolatos okokból bármikor tiltakozzon személyes adatainak a kezelése ellen, ha a személyes adatok kezelésére az adatkezelő jogos érdeke, vagy a közhatalmi jellege miatt kerül sor.

Tiltakozás közvetlen üzletszerzés estén:

Az érintett tiltakozhat az EU 2016/679 Rendelet 21. cikk 3. bek. alapján is a személyes adatok közvetlen üzletszerzés érdekében történő kezelése ellen, ekkor a személyes adatok a továbbiakban e célból nem kezelhetők.

Az Adatkezelő a tiltakozást a kérelem benyújtásától legfeljebb 15 nap alatt megvizsgálja, és annak eredményéről a kérelmezőt írásban tájékoztatja. Megalapozottság esetén az Adatkezelő az adatkezelést megszünteti, az adatokat zárolja, a megtett intézkedésekről értesíti mindazokat, akik részére az érintett adatát korábban továbbította, és akik kötelesek intézkedni a tiltakozási jog érvényesítése érdekében.

Kártérítésre és sérelemdíjra vonatkozó egyéb szabályok:

Az érintett az Adatkezelőtől sérelemdíjat követelhet amennyiben az Adatkezelő az érintett adatainak jogellenes kezelésével vagy az adatbiztonság követelményeinek megszegésével az érintett személyiségi jogát megsérti.
Amennyiben Adatkezelő külső adatfeldolgozót vett igénybe, úgy az Érintett a mindenkori jogszabályoknak megfelelő kártérítésre vagy sérelemdíjra jogosult. Az Adatkezelő mentesül az okozott kárért való felelősség és a sérelemdíj megfizetésének kötelezettsége alól, ha bizonyítja, hogy a kárt vagy az érintett személyiségi jogának sérelmét az adatkezelés körén kívül eső elháríthatatlan ok idézte elő.

Nem követelhető kártérítés ha az okozott kárt az Érintett szándékos vagy súlyosan gondatlan magatartása idézte elő.

További, az adatkezelésre vonatkozó esetleges kérdéseivel forduljon hozzánk bizalommal.

Kellemes időtöltést és jó vásárlást kívánunk Önnek.

Reméljük, hogy kiemelkedő, magas minőségű termékeinkkel hozzájárulunk egészsége megőrzéséhez.

Tájékoztatjuk, hogy a "Vitaminpont" név és logó védjegy oltalom alatt áll.


Vitaminskála webáruház csapata